دختر بهار

 دختر چلگیس بهار سرخی خوش رنگ انار

دردونه ی ماه و نسیم عطر همیشه موندگار

پیرهن آسمون به تن فرشته ی زیبای من

غروب خستمو ببر تو شب مهتابی شدن

تا دنیا دنیاست تو بمون کنارم

من هیچکسو غیر تو دوست ندارم

تا دنیا دنیاست دل من فداته

اون دلی که عاشق خنده هاته

اون که شد نیلوفر باغ ترانه هاش منم

منی که که سر سپرده ی اون دوتا چشم روشنم

تا چشمای تو هست کسی ماهو به روم نمیزنه

نیلوفر ترانه هام خدای دنیای منه

تا دنیا دنیاست تو بمون کنارم

من هیچکسو غیر تو دوست ندارم

تا دنیا دنیاست دل من فداته

اون دلی که عاشق خنده هاته

 

از این اهنگ خیلی خوشم اومد متنشو گذاشتم واستون

اهنگ : دختر بهار

خواننده: علیرضا قرایی منش



نظرات شما عزیزان:

sajjad
ساعت18:19---29 فروردين 1393


مريم
ساعت21:15---28 فروردين 1393
قشنگ بود شعرش
پاسخ:قابل نداشت


بهار
ساعت12:00---28 فروردين 1393
گوش دادمش خیلی قشنگ بود

مرسی
پاسخ:ghabl nadassht


مریم
ساعت22:34---27 فروردين 1393
داداشم محتوای آهنگش خیلی خوشمله


پاسخ:قابل نداشت


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 27 فروردين 1393برچسب:, | 19:36 | نويسنده : آتریسا |